Băuturile dulci carbogazoase provocă agresivitate.
Un grup de cercetători sub conducerea Sarei Solnick din Universitatea statului Vermont, SUA a efectuat o cercetare în urma căreia sa stabilit o strânsă legătură între cantitatea de băuturi carbogazoase consumate de adolescenţi şi agresivitatea lor.
Studiul sa efectuat în 20 de şcoli din Boston. Sara Solnick şi colaboratorii săi au făcut un sondaj pe un lot de peste 1800 elevi cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani. Şi au concluzionat că adolescenţii ce consumă mai mult de 14 cutii de băutură carbogazoasă în săptămână au un comportament mult mai agresiv şi cazurile de posesie a armelor de foc sau albe sunt duble faţă de persoanele care s-au limitat la două cutii de băutură carbogazoasă în săptămână.
Ţinând cont de diferenţele rasiale, de vârstă, gen şi fregvenţa consumului de alcool probabilitatea manifestării agresiunii la iubitorii de carbogazoase este cu 9-15% mai mare.
După părerea cercetătorilor comportamentul agresiv al tinerilor poate fi provocat de cantitatea crescuta de cofeină şi zahăr din băuturi. Totodată cercetătorii nu au exclus că atracţia pentru băuturile carbogazoase şi violenţa manifestată să fie rezultatul acţiunii unui factor de care nu sa ţinut cont.
Ţin să mai amintesc cititorului că aceste băuturi nu sunt de nici un folos organismului uman; nu conţin nici un fel de vitamine sau minerale preţioase. Ba chiar sunt dăunătoare; provoacă obezitate, cresc riscul dezvoltării Diabetului Zaharat, provoacă pierderea calciului din organism, provoacă carii dentare, cresc incidenţa bolilor renale, duc la iritarea mucoasei gastrice, sporesc riscul apariţiei hipertensiunii arteriale, provoacă deshidratarea organismului datorită acţiunii lor diuretice. Şi cel mai important, toate conţin o substanţă toxică numită Aspartam. El are asupra organismului uman o listă întreagă de efecte secundare, dar este folosit în calitate de îndulcitor artificial fiind de aproximativ 200 ori mai dulce decât zahărul obişnuit.
Eu de câţiva ani buni nu am mai consumat astfel de otrăvuri, copiilor mei nu le-am dat niciodată şi pe voi vă sfătui să evitaţi consumul lor.
Pilula contraceptiva este cancerigena
Pentru cele peste doua milioane si jumatate de romance care folosesc pilula vestile sunt proaste. Un centru international de lupta impotriva cancerului, localizat in Franta, la Lyon, a anuntat ca pilulele contraceptive sunt cancerigene, avand cel mai ridicat grad de risc.
Potrivit cotidianului francez “Le Figaro”, cercetatorii au estimat ca anticonceptionalele cresc riscul imbolnavirii de cancer la san, de cancer de col uterin si cancer de ficat;
Descoperirea ar putea diminua prescrierea acestor medicamente de catre medici. In intreaga lume, numarul femeilor care iau in mod regulat contraceptive estro-progestative se ridica la peste 100 de milioane, adica la aproximativ 10% din femeile fertile. In randul tarilor industrializate, peste 80% dintre femei au folosit pilula contraceptiva cancerigena. In Romania, pastila contraceptiva e folosita uzual de 26% din femei.
Bauturile carbogazoase = apa + zahar + arome sintetice (iar cele “light” au indulcitori artificiali in loc de zahar). Cele cu zahar, evident, au multe calorii “goale” (1 gram zahar = 4 calorii) si contin circa 10% zahar (1 litru = 400 calorii).
@Puscasu Multe studii de acest gen sunt publicate de firme care produc anticonceptionale pentru a-si promova niste pastile noi despre care sa spuna ca sunt mai putin daunatoare decat cele vechi (dar mai scumpe, evident).
[...] privinţa alimentelor care sunt vândute cetăţenilor, biscuiţi, torte, ciocolată, bombonele, băuturi răcoritoare care au un impact decisiv în declanşarea diabetului, decât achiziţionarea în consecinţă a [...]